Thursday, January 14, 2010

Usia yg semakin merangkak ke arah 4 series...& Jawapan Tag Anis

Masa 1 series dulu..hidup penuh kegembiraan enjoy all the times...started to get into teenage..what i can clearly recall is some one call A..i was 15 that time... suka pandang2 konon masa pi tution...make it short...tak jadi...dia pasang umpan tak elok. lepas tu banyak lagi la abbreviation yg ada Z , W dll..semua hampeh..last2...aku pulih F.

Masa 2 series...basically all my years kat UITM..masa yg sangat bernilai dlm hidup..the person i really missed is Cik Ani..(kawan kampung aku..yg gila2..) sebelum aku masuk UITM dia dah kawin ..masa tu sedih sgt..sebab hilang kawan...pastu aku ke Shah Alam. Series ni la yg agak mencabar dlm banyak2 series (setakat ini)...big decision are made in this series..kawin...

3 series, current series..tak sedar pun...masa berlalu...what really trigger me is bila Akmal Hakim masik darjah 1...terasa yg anak dah besar and angka telah meningkat 1 demi 1...Cabaran di series ini lain sikit aku rasa....lebih tenang...lebih cool...dan yg pasti lebih sensitif.

4 series...adakah tuhan akan mengizinkin series itu untuk aku. Wuallahu'klam...

Jawapan Tag..(ohhh...tu tu kena jawap la...bila aku tengok yong & zura balas...aku pun balas la jugak....)..

anda rasa anda HOT...
HOT tak jugak...suam-suam kuku jer...

gambaq fav. aku..

bila terakhir anda makan pizza ...
4sure 2010 tak lagi...walaupun dah ada keinginan..tapi tak berkesempatan...MASA aku dah full lately..maklumlah bila anak dah sekolah...time table aku fullybooked!!. Rasanya weekend nie kot..Zura , Anis & Yong..apa kata kita pi makan Pizza ramai2...malam minggu.?????Yummy..

lagu terakhir yang anda dengar...
Baru lepas dengaq lagu My baby you..MarcAnthony....tu lagi kegilaan aku setiap masa (evergreen in my heart)...sentimental sikit pasai lagu nie..( Amin..semoga Allah akan sentiasa mencucuri rahmat ke atas rohnya).
lagu melayu pulak..PERGI by Aizat...a sweet voice by Aizat...walaupun lagu sedih..tapi melodi best.

apa yang anda buat semasa menyiapkan tag ini ...
Buat apa lagi...kerja opis la...(maklumlah umah tak dak internet)...curi masa kat counter nie ha...
selain ada 2-3 org budak buat kacau...masa nie la depa nak tanya guna OPAC macamana, nak cari article dlm online database macamana...kacau daun betoi ...... !@#$% atau aku salah guna waktu kerja...???ishh..ish...ishhhh..

selain nama anda sendiri, anda dipanggil apa ..
dlm family aku di panggil ADIK NA..jauh lari dari nama aku sebenaq...mana depa dapat idea panggil aku macam tu aku pun tak tau...dan nama tu kekal sampai skrg.
Anak2 & abah dia banggil aku MUMMY..semua pakai 1 sama saja..( all in 1)..

Apakah ciri lelaki idaman anda...
aku rasa dah terlambat nak bincang isu nie kot....yg pasti fantasi jauh dari realiti..cukup la org yg memahami kepala otak aku...idam2 dah tak penting lagi...

Kenapa kita mungkin takkan dpt ciri lelaki idaman kita...
Malas aku nak pikir..."lu pikit la sendiri....". Aku rasa kalau dapat tu ..takut makan hati jer...
My hubby ada la sikit2...ciri yg aku cari...

Dimanakah anda sepatutnya berbulan madu selain Langkawi dan Sepang atau PD...
Rasanya teringin nak pi PARIS ...

Apakah tema perkahwinan impian anda selain dewan komuniti atau khemah beropol kuning...
Teringin sgt nak pakai wed gaun...dulu tak mampu...pas tu nak panggil David Tutera buat deco tepi swiming pool and Gordon Ramsay masak..dan..jeng..jeng..Anuar Zain + Faizal Tahir nyanyi kat majlis tu.

3 words yang menerangkan who you are...
Ha..ha..ha...malu la...agak2 nya..TEGAS...ADIL dan suka SHOPPING...( mirip2 polis pulak aku nie...cuma tang shopping tu jauh sikit..tag dia)

Siapakah anda ingin dating sgt (jawapan haruslah selain spouse/kesayangan anda sekarang...
Aku teringin sgt nak ajak Marc Anthony...(takut JLO mare.....), kalau local..sapa lagi..Faizal Tahir la....(alamak kantoi...hari2 dating dng Faizal Abd. Aziz).....

Soalan yg ingin ditujukan kepada org itu...
Awat la hang nie mengamcam sangat...?

Rasanya dah habis dah soalan kan....macam jawap periksa pulak...harap2 tuan2 tag yg lain bergembira dengan tag aku nie...

Untuk golongan 6 tag anis tag..."hang pa semua special di mata dan hati aku" termasuk tuan tag tu Dr. Anis to be...."







No comments: