Tuesday, October 26, 2010

Rezeki setelah aku berhenti berharap...

Alhamdulillah....tiada kalimah lain yang mampu aku panjatkan sebagai tanda kesyukuran. Akhirnya sampai juga rezeki aku.

Mengulangi segala yang telah berlaku hampir 7 dan 4 tahun lalu. Insyallah. Semoga Allah memberikan aku kekuatan dan kesabaran untuk mengharunginya sekali lagi. Bezanya kali ini pasti lebih meriah dengan Hakim dan Adam.

Menjadikan Jun 2011 pasti meriah...semoga Aidilfitri tahun hadapan dapatlah kiranya skirt dan gaun di SOGO KL tu aku jadikan koleksi. Kalau kena beli t-shirt dan pants pun aku sudah bersyukur.AMIN.

N3 aku kali nie macam tak ikhlas...bukan macam tu..aku sendiri pun masih menyakin kan diri aku dengan apa yg telah terjadi.

3 comments:

Yong Kamariah said...

yeayyyy...tahniah, tahniah...hoyea...saing sesama nih, baby tahun 2011...mana tau betui2 dpt baby gegirl la plak...aku jangkanya due awal bulan 5, dekat2 la tu!

Chempaka-Senja said...

yeay yeay yeay... best nyer..ramai betul yg akan dapat baby next year...... bestnyer.... !!!

NoRr said...

congrats kak dilla! we are VERY HAPPY too ;p