Sunday, March 7, 2010

Selangkah mengejar kepuasan..berbaloikah...?

Hypocracy...

BERBALOIKAH ...????Itu lah bersoalan yg bermain di minda aku....
Mampukan aku yg cukup taksub dengan "be your self" selama ini....
Manpukah berdepan dengan kepura-puraan manusia, sedangkan itulah yg paling aku PANTANG.
Mengapa mereka tidak boleh menerima kenyataan tentang PERUBAHAN..
Kini aku temui jawapan......akan kegagalan lalu...
Kerana menyatakan yg benar...pendapat peribadi ....
DINAFIKAN.
Mengapa MELAYU mesti begitu...bilakah anak melayu akan terbuka mindanya..bila mereka yg membimbing masih tertutup.

Bukan mengkritik...andaikata benar atau palsu itu semua....

"YA ALLAH AKU MOHOM PADA MU, BERIKAN PETUNJUK KEPADA KUSEMOGA AKU MENDAPAT KEBERKATAN REZEKI YANG ENGKAU TENTUKAN, SESUNGGUHNYA ENGKAU MAHA MENGETAHUI APA YANG TERBAIK UNTUK KU" . AMINYARABIL A'LAMIN.

No comments: