Tuesday, December 14, 2010

Nak tengok Baju kawin Mummy dan Kenapa ada baby dlm perut mummy?

Tu la permintaan dan pertanyaan Adam....masa aku dengan dia tengah tengok album 8 tahun dulu. Mulanya dia tanya berberapa soalan yg buat aku menambahkan "evening sickness" aku...antaranya?
1. Kenapa mummy kawin dengan abah?
2. Kenapa dalam gambar nie Hakim dng Adam tak der pun?
3. Kenapa mummy cantik sgt masa nie? (makulmlah mak dia dah kureeeeng cantik la nie).
4. Boleh tak Adam kawin dengan mummy?
5. Boleh tak Adam nak tengok baju kawin mummy?
Pas tu aku pun tukar album sebab tak larat nak cari jawapan untuk soalan2 diatas...aku ambik album Hakim dan Adam masa kecil....aku collect semua gambar dari masa scanning sampai besar...timbul pulak soalan yg lagi memambahkan loya aku...

1. Sapa yg no. 1 ada dalam perut mummy...abah ker hakim..?
2.. Masa adam dlm perut mummy..adam ada pegang tulang mummy...mummy rasa geli tak?
3. Kenapa ada baby kat dlm perut mummy?
4. Baby tu Girl ker boy?
5. Boleh tak kita suruh Dr. keluarkan baby sekarang?
Dan yg paling makan dalam punya soalan adalah...
6. Kalau baby tu girl boleh tak adam nak panggil dia Ecah..(nama kawan dia tak rumah Umi Ton).....Adam suka kalau baby tu mcm baby kawan mummy (refer to Zara...anak Zura).
Imej of Muhamad Adam Harith
Imej of Muhamad Akmal Hakim


Itu lah kerenah adam bila abang dia balik kpg....member tu boring giler...habis semua benda ditanya.



























No comments: