Saturday, October 17, 2009

Aduh letihnya badan....

Yang di tunggu dah tiba...selepas sebulan lebih akhirnya sampai jugak kontena di depan rumah Kak sham..Alhamdulillah. Semua last minute..mulanya kata ahad, tup-tup sabtu pagi incoming call yg berderu2 dari kak sham tu rupa-rupanya nak bagi tau kontena dah sampai...apalagi kelam kabut la aku cari Abang Zaki mintak tolong cari orang angkat barang dan lori sewa. Rezeki aku baik..walaupun hari deepavali masih ada org yg "business" pas tu harganya sgt berpatutan ..(berbaloi-baloi....pinjam iklan celcom).



Apalagi bermula la episod "kerja berat"..selepas bertolak dari rumah kak sham...kul 5.00 sampai VMC...kesian tengok depa kena angkut kotak2 aku naik ke tingkat 3A tu... kesian punya pasai aku pun tolong la...(penatnya tuhan saja yg tau). Kul 6.30 semua selesai... maka bermula la proses pembahagian harta karun dari Manchester...(sebab depa semua bersusah2 tolong) jadi depa dapat pilih barang yg depa berkenan.



Kul 8.00 bermula la perang besar hakim & adam..berebut mainan fav. depa...letih angkat kotak tak habis lagi...dah kena unpack kotak mainan depa. Lepas tu aku terus zzzzzzz.....sampai pagi..tak tau pun kul brapa depa semua zzzzz...aku biarkan hubby main dengan depa.



Adam dan hakim excited jumpa kakak ya & kakak ka. seronok tengok depa reunite semula.



Pagi nie kerja.....sakit badan semalam belum habis lagi....nasib baik student dok "raya" lagi tak der pun yg masuk kat lib. nie. Dapat la bermalas-malas sikit.



Gambar2 harta karun untuk tatapan umum bakal tiba....tungguuuuu....

1 comment:

Yong Kamariah said...

akak UK, takkan bagi kami teh stowberi je? kami nak london bridge....huah