Wednesday, October 28, 2009

Terkunci sudah mulut ini....

Semenjak 2 menjak nie aku rasa malas sangat nak buka mulut...tak tau kenapa...selesa jugak jadi org pendiam nie...tak payah pikir banyak2...tekak pun tak kering, badan pun tak letih.

Kunci display cabinet aku hilang....Allah saja yg tau perasaan aku sekarang nie..sedih yg teramat sgt....almari yg aku beli hasil duit jadi "floor manager" tu..hanya manjadi tatapan saja.....allahhuakbar!!!!!!!!Rumah yg bersepah lagi kelam kabut bak tongkang karam. Harap2 tak ada member yg buat surprise @ terjah....boleh kena asma aku.

Hakim dah buleh baca buku 1& 2 dari siri Bacalah Sayang yg aku beli bulan lepas...alhamdulillah..dia buleh baca..cuma kurang fokus dan mummy dia nie kurang sabar sikit. Adam pun dah show interest...cuma dia suka susah nak share ngan abang dia.

Going to rumah terbuka Deepavali to nite.

No comments: