Saturday, October 31, 2009

Jumpa kengkawan lama..94-98

Seronok juga dapat jumpa kengkawan lama...macam2 perasaan ada...kelakar, terharu, terkejut dan macam2. Tapi yg penting dapat mengeratkan siratulrahim sesama kita.

Aku terlupa nak bawak camera semalam..nanti mesti ada member yg upload gambaq.(mintak ehsan Zul & Ju) upload gambar nanti.

Antara kengkawan yg hadir, Diana, Turee, Zul , Fariq, Noraita, Datuk Karim..(lawak jer..), Sya, Pah, Anim, Ju, kak J, kak liza dan paling lama aku tak jumpa T-REX. Walaupun tak ramai tapi meriah la jugak.

Aku sebenarnya sangat2 menghargai semangat Diana yg tsk putus2 cuba mengeratkan kembali siratulrahim sesama kita..semoga allah akan memberkati usaha hang..Diana. Sememangnya aku akan sentiasa menyokong aktiviti 94-98 kita nie..insyallah.

Kepada kengkawan yg tak berkesempatan hadir...nanti kita arrange gathering lain pulak..elok jugak kalau ada kengkawan yg offer buat gathering kat umah ..(jadi host..)apa kata????..(maafla umah aku sekangkang kera saja).

No comments: