Monday, October 26, 2009

Minggu yg sibuk...

One after another.....letih jugak aku di buatnya....

Lepas brg sampai...penat mengemas..belum siap ....kunci display cabinet aku pulak hilang....angin betul aku....

Weekend balik penang...adik nor bertunang...alhamdulillah semua berjalan lancar....walaupun ada insiden kelakar oleg adik nor...terpaksa aku jadi mak andam terjum....Semoga Adik Nor & Rizal sabar menempuh alam pertunangan....ingat savingggg.....

Balik kpg kali nie..semua org dok tanya awat kurus sgt nie.....sakit ka????? serabut kepala otak aku ..sampai ada yg tanya kena kencing manis ka...kurus sgt. Entahla..aku rasa ok ja...memang la berat turun sikit semejak balik dari Man. ari tu. Kalau sebulan dua nie org dok tanya ...kena pi buat check-up la rasanya...

Sabtu malam balik rumah ayah...sempat jumpa Abang Tan saja..org lain semua busy...

Sunday nite back to vmc....kol 10.00 aku terus zzzzzzzzzzzzzzz....

Menaruh impian untuk buat produk sendiri....my own label....insyallah.

No comments: